piątek, 10 lipca 2015

POŻEGNANIE... :((

Na początku chciałabym wszystkim podziękować za to,że byliście przy mnie cały czas. Dostawałam wielokrotnie wsparcie. Każdy post pisałam z sercem, długo pracowałam nad każdym zdaniem.Pracowałam nad tym żeby było ładne, ale nie zbyt mocno oficjalnie. Chciałam, by pisane przeze mnie notatki były mile czytane przez czytelniczki. Dążyłam do tego,aby tekst czytał się szybko i przyjemnie. Ogromnie się cieszę z każdego komentarza, i moja zdziwiona i szczęśliwa mina, gdy oglądałam ile przybywa wyświetleń :) hahah były dni, gdy liczba wznosiła się nawet po 4000 !! Dziękuję wszystkim za poświęcony czas i to,że byliście ze mną.

Niestety, aby coś nowego się zaczęło, coś musi się skończyć..

Zabawa z blogiem trwała bardzo krótko, ale sprawiała mi więcej przyjemności niż nawet osobom, które mają bloga przez kilka lat ;)

Z przykrością stwierdzam iż nie mam bardzo czasu na pisanie postów, i tak, wiem, obiecałam zdjęcia.. 

Proszę, nie miejcie mi tego za złe... tak wiele osób zawiodłam..
ale czasami wejdźcie, odwiedźcie mnie tutaj :) może niedługo znowu rozpocznie się moja przygoda z TAJEMNICZĄ.

Obecna ilość wyświetleń to dokładnie 48 830 :)) Jeszcze raz za to dziękuję. I obiecuję jeszcze jeden, ostatni post, w którym pokarzę kilka 
zdjeć hybrydy + moje białe paznokcie + (..................)
ty Wy zdecydujcie co mam wpisać. Ten ostatni post będzie spontaniczny, wyjątkowy. 
Po prostu napchany i napaćkany wszystkim haha
dla Was
czekam, aż napiszecie, co chcecie w ostatnim poście,a ilość głosów zdecyduje.
Czekam na wyzwanie. 


Jeszcze jak to często robię,  podzielę się z Wami jakie to ja mam łapki w tej chwili. 

No więc moje pazurki odpoczywają, zostały troszkę skrócone i pomalowane odżywką, którą gorąco polecam, odżywką firmy REVLON. koszt to ok. 20 zł, możecie ją kupić w sklepach Rossmam. 

Moje życie staje się bardziej zabiegane i aktywne, więc nie chce malować kolorami, które zaraz zacznął się psuć. Nie muszą teraz wyglądać profesjonalnie, ponieważ mamy wakacje ( !!!! :D ) i rozumiecie : basen, i wgl... zalewy, rzeki, jeziora, góry, morze...... 


To ja już nie będę dłużej Was zanudzać. Przez długi czas jeszcze oczywiście będę odwiedzać bloga regularnie, a może nawet dodam jakiś wpis. Was rownież zachęcam wpaść tutaj na chwilę, co jakiś czas.


> Na propozycje do kolejnego postu czekam 2 tygodnie, czyli do 24 LIPCA DO GODZ. 18.00 
PO TYM CZASIE MOŻE POJAWIĆ SIĘ TAKI ''SZYBKI POST''  Z OGŁOSZENIEM WYNIKÓW. NA TEN WYJĄTKOWY POŚCIK BĘDZIECIE MUSIELI POCZEKAĆ TROSZKĘ DŁUŻEJ, WIĘC DO KOŃCA LIPCA ODWIEDZAJCIE BLOGA CODZIENNIE! 
 w między czasie może pojawić się pożegnalna niespodzianka!!! <


PAMIĘTAJCIE O PISANIU PROPOZYCJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(  a i jeszcze jedno. bloga odwiedzają osoby, które nie wkroczyły jeszcze we własną blogosferę, więc komentarze możecie dodawać klikając w sposób anonimowy )


                         Powodzenia! Nie mogę doczekać się wyzwania!
DZIĘKI< ŻE< JESTEŚCIE :**
 
 

36 komentarzy:

  1. NIE! NIE ZGADZAM SIĘ! !
    Echhh. ..
    wyzwanie? Proszę bardzo: PANTERKA NA PAZNOKCIACH ALBO ZEBRA powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobic hybryde i jak przedluzyc na szablonie zelem

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oo jestem za ;) tylko taką ładną co masz na tej stronie tło tutaj :~)

      Usuń
  4. NIE REZYGNUJESZ! !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanów się jeszcze, może zmienisz zdanie....
    gazeta, ombre, syrenka..
    Albo pokaż jak zrobić zmywacze do paznokci, taki w sloiczku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już podjęła decyzję to musimy ją uszanować. Ja czekam na niespodziankę i nie głosuję

      Usuń
    2. A ja za to mam dużo propozycji ;) i nwm jak cie przekonać żebyś się jeszcze zastanowiła :( to szykuj się : jakieś tam nutki w necie widziałam, ombre tez może być, ooo wodne albo trampki. ,piórko kostka .. to wybieraj :)) wybór masz :-) powodzenia. A jeszcze takie kwiatki albo coś takiego podobnego do pisanek hi hi jakieś kokardki, zwierzaki. , suwaki

      Usuń
    3. Chyba jednak masz rację :) a wgl to skąd ty masz tyle propozycji?

      Usuń
    4. Aa tak w internecie przeglądam :) dobra nie spamujmy

      Usuń
    5. Okej. W takim razie t o niech i moje zdanie się liczy. Proponuje jakieś cekiny czy coś i zapraszam do moich nagrań

      Usuń
    6. T o ja jeszcze dopisze pawie piórko

      Usuń
    7. Albo po prostu literki

      Usuń
    8. Ooooo :0 masz rację jakiś taki super napis

      Usuń
  6. Literki napis

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej jestem zaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Gazeta albo ombre

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dlaczego odchodzisz? Nie
    nie zgadzam się! ! Zostajesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literki napis Panterka paski albo ombre ale ma m nadzieje ze zmienisz zdanie i to nie będzie potrzebne

      Usuń
  10. Oo albo serduszka motylki gwiazdki xD kokartki czy coś albo takie wiesz , usta widziałam fajne. Albo sama cis wymysł bo masz super pomysły !! ;) i wgl to fajny blog i chyba nie zni o se tego ze go nie będzie bo ciągle tu bywam :/ uspokaja mnie i mogę powodzi wiać twoje mega paznokcie. Ale serio obiec i el as. ? Sorki za pisownię ale korzystam ze słownika w telefonie no i widzisz xd.
    Może się jeszcze zastanowi sz? Tak dobrze ci szlo. ... ale i tak gratuluję za wytrwałość i pomysły :*
    pozdrawiam Emilia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się rozpisas;) a co do tego słownika to serio jest głupie. Tez tak mam i tez się z tym mecze ale z drugiej strony to nawet nawet czasami ułatwia życie :) nie chce żeby tajemnicza zrezygnowała z bloga :/ ale to jej wybór. Widocznie miała jakiś bardzo ważny powód dla którego musiała podjąć taką a nie inną decyzję. Szanuje jej wybór ale jednocześnie mam nadzieje ze pokaże twarz :P chciałabym zobaczyć jak naprawdę wygląda posiadaczką tych cudeniek

      Usuń
    2. A i zapomniałam. Chciałabym żeby w finale były usta albo literki,kokardki, kwiatki, metoda syrenkowe, potrójne ombre ewentualnie piórko zebra czy Panterka. Napis tez może być. Jakiś pożegnalny haha związany z blogiem ;) fajnie tez wyglądały łapki a i widziałam tez taki obrazek na 4 paznokciach to możesz spróbować a i kratka kwadracie wszelkiego rodzaju trójkąty nwm porusza wyobraźnię ;)) albo dmuchawiec czy chmurki :) słoneczko xd listki xd czego to ludzie nie wymyśla xd nawet kryształki piasku :") zdechł e owady. ..... ale tych ostatnich nie musisz brak pod uwagę ;)
      z ogromną niecierpliwością pozdrawia Natalia

      Usuń
    3. Teraz to i ja trochę miejsca zajęłam ;) sorki za spam ;))

      Usuń
  11. Kiedy będzie post niespodzianka?

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację. Ja się tajemnicza w pełni z tb zgadzam. Po co marnować sb wakacje? Trzeba żyć aktywnie, pełnią życia. A blog? Owszem! To świetna rozrywka ale nie na stałe i na poważnie. Podziwiam te osoby, co pilnują swoje blogi na każdym kroku i prowadzą je przez kilka lat. To mnie nawet zaczyna irytować. Ty jesteś wspaniała i chociaż na krótko to miko cie było poznać i ciesze się ze odwiedziłam tak cudowny mini blog jak ten.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. Napis literki o ile to nie jest to samo

    OdpowiedzUsuń
  14. Może jeszcze zdążę :) Dawajcie ludzie ! Piszcie , póki czas ! Moja propozycja napis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak po was nie zadzwonić to się nigdy nie zobaczymy

      Usuń
  15. Ja proponuję usta

    OdpowiedzUsuń
  16. Co powiecie na Panterka?

    OdpowiedzUsuń
  17. Napis napis literki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm! Wykorzystamy ta ostatnia chwile i głosujemy!

      Usuń
  18. Ja tez mam swoje zdanie! → (L) !!

    OdpowiedzUsuń