piątek, 24 lipca 2015

Odliczanie skończone

Czas minął i pora policzyć głosy
Minęła godz. 18
Z wielu propozycji
został wybrany zwycięzca
konkurs
wygrywa
z
większością
głosów



Następny post bbędzie przedstawiał :





3









2















1







[ napis, literki ]


Tak zdecydowała większość. Waszych głosów.

interpretować można różnie

niedługo poznacie moja propozycję

Kolejny, niezapomniany post w najbliższym czasie!  Odwiedzj cie często bloga.



Teraz jeszcze taki bonus

Tipsy

W związku z tym, że nie mogłam wytrzymać w krótkich paznokciach, zdecydowałam się na tipsy. Ale spokojnie.  Szybkie tipsy nie niszczące paznokci, które zrobiłam SAMA

Tipsy zostały wykonane ze specjalnego kleju na formie, która również zrobiłam sama. Z powodu, że dopiero się uczę, nie wyglądają perfekcyjnie, ale mimo wszystko jestem z nich zadowolona.  

Podejście 1. :


Tak, 

 Wiem. Wyglądają tragicznie, ale mimo tego jestem z nich dumna. Nie niszczą paznokci, ponieważ przyklejone są specjalnym lakierem do paznokci a zdejmuje się je najprostszym bezacetonowym:) zmywaczem:)

Kilka oosób się już o takie pytał wiec osoby chętne niech piszą na mój email,  który podam w kolejnym poście.  A teraz druga, bardziej udana próba

czerwone


i tutaj mam wydanie dla Was


 a teraz chyba tylko pozostalo Wam czekac


1 komentarz: