poniedziałek, 22 czerwca 2015

Magia lakierów





W ostatnim czasie miałam okazje przetestować lakiery firmy AVON.
W moje ręce wpadły GEL FINISH z efektem żelu. Muszę przyznać iż jestem bardzo zadowolona. Na moje troszkę  zmęczone po hybrydzie paznokcie okazały się wyjściem wprost idealnym. Towarzyszy cudowny błysk, choć mat też przypadł mi do gustu. Długo się trzymają, a cena nie jest zbyt wysoka.

 






Co myślicie? Dla mnie prezentują się świetnie! Niedługo zdjęcia, nie zapomnijcie odwiedzać bloga ;)


 Przy okazji możecie zobaczyć stan moim paznokci po zdjęciu hybrydy. Nie są bardzo zniszczone, nie połamały się dotychczas, (z wyjątkiem jednego na wycieczce) i po wypolerowaniu nawet nie są rozdwojone!!








Zdjęcie wykonane przez moją przyjaciółkę, Kingę S.   <- Dzięki ;))














2 komentarze:

  1. A musze kupić sb nowy lakier i juz wiem nawet jaki będzie ;) super z avon i są i tak dobrze kryją. Ale śliczne paznokcie! !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej :O ile czasu nie obcinacz paznokci? Ale dluugie:)) śliczne. Super. Tez sb marze o takich ale nie umiem :/ zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń