sobota, 6 czerwca 2015

Przedsmak hybrydowego szaleństwa

Co powiecie na małe hybrydowe szaleństwo? Dotychczas jestem naprawdę zadowolona efektem. Hybryda została wykonana na naturalnej płytce u mojej Natalii :) Zabieg trwał 1, 5 godz. Oczywiście nałożenie hybrydy zajmuje około godziny, ale musiałyśmy jeszcze w między czasie pogadać i nie potrafiłam nie pobawić się z jej słodzim psiolkiem.  Był to bardzo miło spędzony czas. Nie mogę podać adresu, gdyż i tak już musiałam długo czekać, żeby się do niej dostać :)
Co myślicie?

Hybrydowy świat jest znacznie bardziej kolorowy. Dla wyjaśnienia jest to połączenie żelu, akrylu i zwykłego lakieru.

Oto zwiastun Waszej przyszłej męczarni ;) Będę Was katować zdjątkami :D







Polecam :))




4 komentarze:

  1. Jejku jakie śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W ooo w tez musze sb takie zrobić ale z przedłużeniem bo nie mam takich ładnych jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń