sobota, 30 maja 2015

NIESPODZIANKA!

 Hej! Jak zauważyliście długo już nie było nowego postu. Bardzo Was za to przepraszam, ale mam chwilowy problemik z dodawaniem zdjęć. Dzisiaj zaprezentuje takie z internetu ;) Przygotowałam za to w telefoniku i niedługo już tu będą. Obecnie na moich pazurkach jest hybryda, która jest moim zdaniem doskonałym rozwiązaniem na brak czasu. I oczywiście moje paznokcie zawsze wyglądają świetnie, są chronione przed wszelkiego rodzaju uszkodzeniami, łamaniem i rozdwajaniem. Jestem z nich bardzo zadowolona. Ale spokojnie, już niedługo je zobaczycie ;)

Z powodu zbliżającego się DNIA DZIECKA mam dla Was niespodziankę!
Ja w sumie  też jestem dzieckiem, co nie zmienia faktu, że mam prezencik!

Życzę, więc Wam wszystkiego najlepszego, i co za tym stoi -> duuuuużo prezentów!!

PROSZĘ BARDZO, TO ODE MNIE




Gotowi?
To otwieramy!!



Jeszcze raz życzę WSZYSTKIM spełnienia marzeń!!

1 komentarz: